سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رنگین کمان
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
 RSS 
اوقات شرعی
شنبه 88 اردیبهشت 19 ساعت 12:35 عصررازهای زندگی قسمت سوم!

رازهای زندگی

ادامه...

میدونید چرا توی مراسم عزا گلاب زیاد استفاده میشه؟ چرا واسه عزادارا گلاب میریزند روی لباس و بدن عزادارها؟ چرا توی مراسم عروسی این گلاب استفاده نمیشه؟ چرا وقتی شاد هستیم کسی دست به گلاب نمیزنه؟

به خاطر اینکه گلاب غم زدا است.ترشح ئیدروفین و اندروفین را در مغز متعادل میکنه و احساس ارامش و آسودگی به آدم میده.

شب اگه فکرای بد توی سرت میاد! اگه همش اینور و اونور میشی نمیتونی بخوابی کافیه یک پارچه سفید برداری و روش گلاب بریزی و بگذاری زیر سرت.

تا صبح مثل یک دسته گل میتونی بخوابی.

نسخه دوم هم پیشنهاد میکنم یک لیوان بردارید و یک چهارم آن را عسل بریزید و دو سوم آب گرم (زیر 75 درجه ) و کمی گلاب.

پیتزا از 2500 سال پیش غذای ما ایرانی ها بود! اون موقع روی نان فطیر سرشیر و زرده تخم مرغ میمالیدند و بعد کمی روغن حیوانی و توی تنور میگذاشتند و میشد پیتزا سالم.

در ضمن پیتزا قدیما غذای افراد فقیر در ناپل ایتالیا بود و الان هر کی از راه رسیده یه چیزی میریزه توش و یه اسم جدید میذاره...مثل پیتزا مارگاریتا- اسخولیتا و بعد یه عالمه پنیر پیتزا که عامل اصلی سرطان راست روده هستش!!!!!(:(:

پیتزا برای بدن کاملا" ناشناخته است! این رو جدی میگم. وقتی یک تیکه پیتزا را صرف میکنیم بدن قاط میزنه و نمیفهمه چیکارش کنه؟ و برای هضمش ناخواسته مدت طولانی صبر میکنه تا مواد پروتئینی و کربوهیداتها را شناسائی کنه و بفرسته توی روده و توی این اثنا مواد سرطان زا هم خود به خود جذب مویرگها خواهد شد.

 

رفقائی هم که معده مبارکشون ترش میکنه: جوش شیرین را با آب جوشیده ترکیب کنید و نیم ساعت قبل از خواب صرف کنید. نتیجه اش عالیه...

خانمهائی که کمر درد دارند! عامل کمر درد شما کفش پاشنه بلند (بیشتر از 4 سانتیمتر) هستش اگر کمتر از دو سال هستش که از کفش پاشنه بلند استفاده میکنید از این به بعد سعی کنید پاشنه کفش شما بیشتر از 4 سانتیمتر نباشد ...ولی اگر مدت زیادیه دارید استفاده میکنید از همان کفش پاشنه بلند بیشتر از 4 سانتیمتر استفاده کنید چون توی این وضع برعکس باعث تشدید کمر درد میشه.

 

در مورد معجون سپندار: توی استان لرستان - شهر درود و در کوهپایه های اشترانکوه گیاهی رویش داره به نام دیوخار(به زبان محلی برخوار) که عامل درد تمام بیماری ها شناخته شده.

برای اینکه خواص این گیاه حفظ بشه و فلانوییدها و پروسیانیدهای اون از بین نره حتما" باید با عسل ترکیب بشه و برای اثر بخشی بیشتر سیاهدانه هم در آن ترکیب میشود و شب قبل از خواب یک قاشق چایخوری صرف شود.

 با صرف این معجون دیگه سرماخوردگی و مشکلات گوارشی و مسائل خونی به سراغ آدم نمیاد.به همین جهت اهالی لرستان در بخش درود همیشه سالم و با انرژی هستند.

نسخه آنتی بیوتیک قوی گیاهی:

ریشه کاسنی: 40 گرم - تخم خرفه: 15 گرم - گل بنفشه 15 گرم - شاه تره 5 گرم - سیاوشان 15 گرم - پوست بید 15 گرم و شیرین بیان 15 گرم

ریشه ها را نیمکوب کرده و همه را مخلوط نموده و پانزده گرم در پانصد سی سی آب جوشانده دو استکان قبل از غذا میل نمائید.

چرک و عفونت بدن شما را از بین خواهد برد

یک دستور توپ و کاربردی دیگه برای کسانی که آلرژی دارند و هی راه به راه عطسه میکنند:

سیاهدانه را آسیاب کرده و در روغن زیتون خالص بجوشانید. شب موقع خواب توی هر بینی 3 قطره از این محلول بچکانید. اولش یک کم به خاطر تحریک شدن مخاط های بینی اذیت خواهید شد. ولی پس از 3 روز مصرف کاملا" اثر این آلرژی رفع خواهد گردید.

 


متن فوق توسط: مرسامانو نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
رنگین کمان
مرسامانو
آرشیو یادداشت ها
اردیبهشت 1388
لوگوی من
رنگین کمان
اشتراک در خبرنامه